src=""> ♥ - C

jag dampar söder!!

hej!!

rubriken säger allt!


Sant jag Dampar söder idag iget funkar idag!! :(

Skolan var väll helt okej men sen när jag kom hem så fattade inget av läxan och bara för det fick pappa hjälpa mig sen skulle vi käka då missar man paradise hotel perfekt!!!:(:(

så det får bli matte i morgon i stället

så du pluggar man Spanska kl se så där 20.30 som jag i vanliga fall skulle spendera vid TV!

förlt för att ni får veta om mina problem men vet inte vart jag ska säga eller skriva ut mina problem så bloggen blev det bästa setet!

Kiss and hugs

PS: hoppas ni har haft det bättre sötnosar!!:)

Kommentarer
Postat av: ebbas dagbok

Sv; Jag förstod inte riktigt vad du menade med kommentaren ;)?

2010-10-14 @ 15:26:45
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0