src=""> ♥ - C

massa plugg!!

hej sötnosar där ute!:love:

ni kanske har märkt att jag inte bloggar så mkt längre det bror på att
ingen typ läser bloggen,funderar på att lägga ner den..
och om det nu är nån som läser den så kan ni väl lämmna en kommentar till mig i nåt inlägg

tillbaka till änmet !

jag bloggar inte heller för att läxorna kommer tyfärr först sen bloggen..
och så är det att internet och TV:en dampar så det funkar inte att blogga eller se på TV:(:(

ja det var min förklaring till att jag inte bloggar så mycket


Kanske inte bloggar så mkt i helgen eller Lördag-söndag
men lovar att bloggar på fredag efter skolan
men på lördag ska jag se på SARAH SPELAR match F-98 sen efter det så ska jag sova över med sofie,och då ska vi ha det kul och på söndag ska jag kanske kolla på en till match sen blir det fest på kvällen (eller det är en kompis som ska ha en fest för hon fyller år)




Kiss and hugs!!

Kommentarer
Postat av: T

sv: gött :D

allt bra? kram

2010-10-13 @ 18:02:47
URL: http://thereseliinnea.blogg.se/
Postat av: T

sv: haha va?

2010-10-13 @ 18:30:59
URL: http://thereseliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0